2013/05/29

Sposób na długi weekend :)


wypad na rower

Zbliża się długi majowy weekend, kolejny, który trwać będzie więcej niż standardowe 2 dni... Boże Ciało wypada w tym roku 30 maja i w związku z tym większość z nas będzie mogła wybyć w teren, wyjechać na wycieczkę lub skosztować różnorakich atrakcji gwarantowanych przez liczne kurorty – czy to górskie, czy te zlokalizowane na Pomorzu. Chciałbym powiedzieć Wam dzisiaj o tym, w jaki sposób ja osobiście zamierzam spędzić trzy lub cztery dni pod na przełomie maja i czerwca.


Mój tegoroczny wybór to wypad rowerowo-namiotowy!


Co prawda, ciężko jest mi jeszcze na obecny moment powiedzieć, gdzie dokładnie wyjadę (opcji jest kilka, w grę wchodzą także zagraniczne wojaże – co niektórych może pewno zdziwić), ale jestem niemal na sto procent pewien, że ten czas spożytkuję aktywnie.

Nie można, rzecz jasna, zapominać o wpływie pogody... Może się przecież okazać, że mój świetny wypad planowany z najbliższymi znajomymi okaże się porażką właśnie z tego względu, który w przypadku spędzania czasu na zewnątrz, jest chyba najbardziej kluczowy. Prognozy są raczej optymistyczne, jednakże ja nie do końca jestem w stanie im zaufać po ostatnich z nimi przejściach. Czuję się jednak na siłach i nawet jeśli aura nie będzie sprzyjać do końca, siadam na swojego dwukołowca i ruszam w trasę!

Gdzie? – Pytanie do Was!


W związku z tym – pytanie do Was, moi mili... Macie może jakieś ulubione miejsca, w które wybieracie się, aby odpocząć w aktywny sposób, jeżdżąc na rowerze?

sklep rowerowy

No i kolejna kwestia – sklep rowerowy...


W zeszłym tygodniu posiedziałem trochę przy swoim starym sprzęcie... gracie właściwie. Spędziłem większą część soboty na tym, aby chociaż z grubsza przywrócić go do stanu używalności i jako-takiego wyglądu. Niestety, okazało się, że dwa lata w piwnicy źle odbiło się na jego kondycji (w sumie to nie dziwne!), w związku z czym będę zmuszony odwiedzić jakiś sklep rowerowy, aby zakupić odpowiednie materiały eksploatacyjne, takie jak choćby linki czy pancerze na nie. Mam nadzieję, że znajdę odpowiednie miejsce blisko mojego domu i nie zapłacę za to, co chcę kupić, zbyt wiele...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz